Uitnodiging A-status FITA Record Ronde

Namens S.H.B.V. Sagittarius nodig ik u van harte uit deel te nemen aan onze wedstrijd op zondag 10 december 2023. Het betreft een A-status FITA Record Ronde, welke volgens het op dit moment geldende reglement van de KHSN verschoten zal worden.

De wedstrijd zal worden verschoten over 18 meter. Er zal geschoten worden op twee maal 40 cm blazoenen naast elkaar per baan voor Recurve- en Barebow-schutters, en op Dutch-targets voor Compound-schutters. Het is ook mogelijk voor de andere schutters om op Dutch-targets te schieten, gelieve dit aan te geven bij inschrijving. De eerste serie zal om 11:00 uur aanvangen, vanaf 10:00 uur bent u welkom om zich in te schrijven. Rond 17:00 uur zal de dag worden afgesloten met de prijsuitreiking. Door omstandigheden kunnen deze tijden nog veranderen.

Het inschrijfgeld bedraagt €8,- voor volwassenen en €6,- voor junioren. Het inschrijfgeld dient contant te worden betaald bij de aanmelding op de wedstrijddag.

De wedstrijd zal plaatsvinden in zaal 1 in het Sportcentrum van de Universiteit Twente (een routebeschrijving kunt u vinden op www.universiteittwente.nl/contact/route).

Omdat het een A-status wedstrijd betreft, dient u zich te houden aan de kledingvoorschriften van de NHB. Tevens bent u, in verband met de vloer van de sporthal, verplicht om sportschoenen met lichte zolen te dragen. In het gehele gebouw geldt verder een rookverbod. Ook is het verboden om voor, of tijdens de wedstrijd alcohol te nuttigen.

Uit ervaring weten wij dat het koud is in de zaal, dus neem voor de zekerheid een extra vest of trui mee.

Aanmeldingen kunnen via een e-mail gestuurd worden naar sagiwedstrijd@sagittarius.utwente.nl. Vermeld uw naam, categorie, type boog, bondklasse, en geboortejaar. Ik ontvang uw aanmeldingen graag vóór 3 december 2023! U krijgt een bevestiging van inschrijving.

Mocht u na het lezen van deze brief vragen en/of opmerkingen hebben, kunt u deze doorgeven per e-mail naar bovenstaand e-mailadres. In zeer dringende gevallen kunt u direct met mij contact opnemen op telefoonnummer 06-55076127.

Ik hoop u allen op onze wedstrijd te mogen treffen.

Met vriendelijke groet,
Emiel Tempelman